Stosowanie stojaków w reklamie

Stojaki – to małe przedmioty wykorzystywane w ekspozycji ulotek, wizytówek i innych materiałów reklamowych. Najczęściej stoją one w biurach, recepcjach hotelowych, czy pomieszczeniach przyjmujących klientów np. w warsztatach samochodowych. Stojaki mogą posiadać wiele kształtów i rozmiarów, a także kolorów.
Stojaki z kieszeniami na materiały reklamowe
Każda firma pragnąca uskutecznić jakoś swoją reklamę, stosuje we własnych biurach formy marketingowe w postaci folderów, reklamówek itp. Aby takie treści były dobrze widoczne, stosuje się specjalne stojaki, które mogą je odpowiednio wyeksponować. Najczęściej jest to stojak na ulotki z kieszenią plexi, który jest nadzwyczaj wygodny oraz może wyeksponować odpowiednie treści. Takie stojaki mogą mieć różne kolory, i wzory. Wszystko zależy od tego co sobie życzy zamawiający. Stojaki z plexi są bardzo wygodnym przedmiotem, które eksponują odpowiednie treści marketingowe. Mogą posiadać wiele rodzajów kształtów i kolorów. Takie stojaki utrzymują zarówno foldery reklamowe, jak i wizytówki, które klient może sobie zabrać ze sobą, jeśli podobają mu się usługi, jakie oferuje dana firma. Stojaki – tzw. ekspozytory to produkty, których przykładowe wycinanie odbywa się w pełni laserowo. Wszelkie krawędzie są dokładnie niwelowane, aby żaden klient nie doznał ewentualnego uszczerbku na zdrowiu. Każdy klient może wybrać taki wzór i kolor, jaki tylko mu pasuje. Jeśli chce, aby jego ekspozytor był w marę duży, wybiera właśnie taki.
Stojaki mogą posiadać kilka kieszeni z przeznaczeniem na treści reklamowe. Szczególnie polecane są tu treści reklamowe zawarte w folderach, ale także wizytówki, ponieważ to właśnie wizytówka zawiera najwięcej informacji dotyczących danej firmy. Warto zatem zainwestować w takie produkty.