Odbitki zdjęć postrzegane przez klientów

Warto popracować nad przemianą

Odbitki zdjęć postrzegane przez klientów

10 listopada 2017 Fotografia 0

 

Jak często zdarza Ci się, że kupujesz produkt ze względu na ciekawe gratisy? Ja mam tak często. Niejednokrotnie wybieram produkt lekko różniący się od tego, co początkowo sobie zaplanowałem, tylko dlatego, że otrzymuję drobny upominek. Jest to świetna forma reklamy dla marki, a dla mnie czymś miłym, co zachęci mnie do powrotu w przyszłości do produktów tej firmy. Ten sposób możemy stosować także w fotografii.

Odbitki zdjęć – tanie i zachęcające

tanie odbitki zdjęćPrzeciętna osoba, która przychodzi wywołać zdjęcia u fotografa robi to dlatego, że zachowała na zdjęciach piękne i ulotne chwile. Mogą to być wspomnienia z wakacji, balu, wesela. Tanie odbitki zdjęć będą bardzo zachęcające. Po udanych wakacjach chwalimy się przyjaciołom i rodzinie tym, co zobaczyliśmy i gdzie byliśmy. Dlaczego nie zostawić u znajomego kilka zdjęć? Warto pokazać, że pamiętamy o kimś. Zauważyłem, że fotografowie, którzy zastosowali taki rodzaj reklamy naprawdę w ten sposób podnieśli poziom sprzedaży swoich usług. Tanie odbitki zdjęć są idealną formą promocji trafiającej do klientów, którzy mimo nowoczesnych rozwiązań powracają do zakładów fotograficznych. Wcielając się w rolę zwykłego klienta, dając do wywołania swoje fotografie byłbym mile zaskoczony tym, że za niewielką dopłatą mam drugi egzemplarz zdjęcia. Tak samo jest w większości przypadków, jeśli chodzi o osoby korzystające z takich usług. Czasami trudno jest sobie odmówić, gdyż mowa jest tutaj o pieniądzach, które bez trudu wydajemy przy drobnych zakupach, na swoje zachcianki.

Będąc klientem, nieważne w jakiej branży, obniżka ceny działa jak magnes. Przyciąga uwagę i automatycznie nakłania do przemyśleń. Kierujemy się myślą, że może ominąć nas wyjątkowa okazja, a pieniądze przecież są nieduże. Traktujemy to jako oszczędność. Czy tak jest – kwestia zastanowienia. Jednakże procesy myślowe same kierują klienta do podjęcia takiej decyzji.