Hotelarstwo a zastosowanie matowej Bony Mega
Właściciele i pracownicy branży hotelarskiej zdają sobie sprawę, że jakość świadczonych przez nich usług przekłada się bezpośrednio na sukces firmy, mierzony częstotliwością rezerwacji. Mówiąc o jakości w przypadku hotelarstwa, mamy na myśli zarówno poziom bezpośredniej obsługi i otwartość na oczekiwania klienta, jak i dbałość o obiekt hotelowy.
Konserwacja podłóg hotelowych matową Boną Mega
Mawia się, że każdy dobry hotel posiada duszę. Co tę duszę tworzy? Na pewno historia, atmosfera, położenie, w jakim się znajduje, a także stan ogólny obiektu – poziom zadbania pomieszczeń, czystość i systematyczna dbałość o każdy szczegół. Bardzo ważny jest sposób pielęgnacji zwłaszcza powierzchni drewnianych. Aby w pełni wydobyć jego piękno, należy zadbać o właściwą konserwację. Tu z pomocą przychodzą specjalistyczne lakiery, jak matowa Bona Mega. Ten specjalistyczny lakier nawierzchniowy chroni przed takimi skutkami użytkowania podłogi, jak rysy czy otarcia. Czynnikiem destrukcyjnym dla podłóg drewnianych jest wilgoć – użycie Bony Mega ochroni podłogę przed zawilgoceniem, a w konsekwencji niszczeniem. Jeżeli obiekt posiada ogrzewanie podłogowe, to i w tym przypadku umotywowane jest użycie Bony Mega, która w szczególności dedykowana jest własnie podłogom ogrzewanym. Ponadto lakier Bona Mega dostępny jest w dwóch ekonomicznych wariantach pojemnościowych, a także kilku opcjach połysku.
Najlepszą miarą zadowolenia gościa hotelowego jest nic innego, jak ponowny powrót w progi obiektu w przyszłości. Dobrze jest, gdy zastanie wtedy miejsca już sobie znane, w dodatku w niczym nie odbiegające od poprzedniej wizyty, jeśli chodzi o ogólny stan zadbania obiektu. Dzięki odpowiednim środkom ochronnym podłoga hotelowa zachwycać będzie długie lata.